11.05.2017

Шановні абоненти,
які користуються субсидієй для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення !
Для врегулювання питання, щодо призначення та використання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення Кабінет Міністрів затвердив порядок повернення залишків невикористаних субсидій в держбюджет. Про що свідчить Постанова «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» № 300 від 26.04.2017 року. Постанова вступила в силу з 01.05.2017 року.
Відповідно вищевказаної Постанови №300 внесені зміни до Постанови №534 від 23.08.2016 року. Постанова №534 забов’язує виробників послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення виконати перерахунки та повернути невикористані субсидії в бюджет.
В нових квитанціях, які надійдуть по підсумкам травня, абоненти вже не побачуть великих переплат. Згідно рішення уряду частина нарахованої субсидії за попередній опалювальний сезон з їх особових рахунків спишуть та повернуть до бюджету.
Абонентам по яким виконані перерахунки за невикористані субсидії не потрібно турбуватися. Тому що фактично доводиться повертати в державний бюджет лише залишки невикористаної субсидії.
Абоненти зможуть побачити суми повернення в травневих рахунках за послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення.
Така процедура буде проводитися щорічно.

Звертаємо Вашу увагу!

Для правильних нарахувань та використання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення просимо абонентів, які користуються субсидією надавати щомісячно показники приладів обліку у період з 27 числа по 30 число звітного місяця.
Обов’язково надавати показники приладу обліку на 1 жовтня (до початку опалювального сезону) та після цього абонентам приватного сектора утеплювати колодязі, а також обов’язково надавати показники на 30 квітня (після закінчення опалювального сезону)
Передати показники лічильника та дізнатися інформацію, щодо стану особового рахунку можна у телефонному режимі за телефонами: 3-75-83, 3-34-00, мобільного 068 857 52 01, 095 129 63 84 та на сайті КП «Нікопольводоканал».