Новини

22.06.2017

 Внимание! 

В связи с ремонтными работами на трубопроводе питьевого водоснабжения по адресу ул. Шевченко 79, 22 июня 2017 года, была перекрыта подача воды по ул. Шевченко от ул. Крепака до ул. В. Усова.
Водоснабжение будет возобновлено в полном объеме после окончания ремонтных работ.
Приносим извинения за временно причиненные неудобства.


 

19.05.2017 

Внимание!


В период с 23-00 26 мая 2017 г. до 22-00 28 мая 2017 г. КП «Нікопольводоканал» будут проводиться ремонтные работы и дезинфекция на водопроводных сетях и сооружениях города, а также в селах Каменское, Менжинское, Южное, Алексеевка с полной остановкой водоснабжения.
В пятницу, 26 мая с 23-00 до 00-00 часов 28 мая 2017 года водоснабжение города будет отключено.
С 00-00 до 22-00 28 мая 2017 г. вода будет подаваться с повышенной дозой хлора под давлением. Обращаем особое внимание жителей, что на данный период пользование водой для питьевых нужд строго запрещено.

 

Просим жителей заблаговременно произвести запас питьевой воды для пользования на период времени с 23-00 26 мая до 22-00 28 мая 2017 года.

 

Для обеспечения эффективности хлорирования и во избежание засорения фильтров водомеров не рекомендуется открывать краны подачи холодной воды с 00-00 часов 28 мая до 10-00 часов 28 мая 2016 года. С 10-00 часов 28 мая необходимо открыть краны, вентили и другие запорные устройства, чтобы пропустить через внутренние сети хлорную воду.

 

При открытии кранов после 10 часов утра 28 мая необходимо сбросить остаток хлорированной воды до исчезновения хлорного запаха.
Обращаем Ваше внимание, что водоснабжение города будет полностью прекращено с 00-00 27.05.2017 г. до 00-00 28.05.2017 г.
С 00-00 28.05.2017 г. до 22-00 28.05.2017 г. будет подаваться вода с повышенной дозой хлора, использовать воду для питьевых нужд строго запрещено!
С 22-00 28.05.2017 г. питьевое водоснабжение будет возобновлено.

 

Приносим извинения за временно причиненные неудобства.

 

Информационная служба горводоканала

 


 

11.05.2017

Шановні абоненти,
які користуються субсидієй для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення !
Для врегулювання питання, щодо призначення та використання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення Кабінет Міністрів затвердив порядок повернення залишків невикористаних субсидій в держбюджет. Про що свідчить Постанова «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» № 300 від 26.04.2017 року. Постанова вступила в силу з 01.05.2017 року.
Відповідно вищевказаної Постанови №300 внесені зміни до Постанови №534 від 23.08.2016 року. Постанова №534 забов’язує виробників послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення виконати перерахунки та повернути невикористані субсидії в бюджет.
В нових квитанціях, які надійдуть по підсумкам травня, абоненти вже не побачуть великих переплат. Згідно рішення уряду частина нарахованої субсидії за попередній опалювальний сезон з їх особових рахунків спишуть та повернуть до бюджету.
Абонентам по яким виконані перерахунки за невикористані субсидії не потрібно турбуватися. Тому що фактично доводиться повертати в державний бюджет лише залишки невикористаної субсидії.
Абоненти зможуть побачити суми повернення в травневих рахунках за послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення.
Така процедура буде проводитися щорічно.

Звертаємо Вашу увагу!

Для правильних нарахувань та використання субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг з централізованого постачання холодної води і водовідведення просимо абонентів, які користуються субсидією надавати щомісячно показники приладів обліку у період з 27 числа по 30 число звітного місяця.
Обов’язково надавати показники приладу обліку на 1 жовтня (до початку опалювального сезону) та після цього абонентам приватного сектора утеплювати колодязі, а також обов’язково надавати показники на 30 квітня (після закінчення опалювального сезону)
Передати показники лічильника та дізнатися інформацію, щодо стану особового рахунку можна у телефонному режимі за телефонами: 3-75-83, 3-34-00, мобільного 068 857 52 01, 095 129 63 84 та на сайті КП «Нікопольводоканал».


 

28.04.2017

КП «Нікопольводоканал»
оголошує набір працівників за фахом:


- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5-го розряду. Місячний оклад - 4435грн.
- слюсар аварійно - відновлювальних робіт 5-го разряду. Місячний оклад - 4435грн.
- машиніст екскаватора 5-го разряду. Місячний оклад - 5972грн.
- муляр. Місячний оклад - 3200грн.
- електрогазозварник 5-го разряду. Місячний оклад - 4435грн.
Контактний телефон: 3-35-00.
Документи приймаються за адресою:
вул. Перспективна, 180, відділ кадрів, каб. № 308.
До заяви додаються документи про освіту та трудова книжка.


 

26.04.2017

ШАНОВНІ АБОНЕНТИ!
КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» ПОВІДОМЛЯЄ:


У ЗВ'ЯЗКУ ЗІ СВЯТАМИ 01, 02, 08, 09 ТРАВНЯ 2017р.
КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ»
НЕ ПРАЦЮЄ.

АДМІНІСТРАЦІЯ


 

11.04.2017

Робота з боржниками у приватному секторі.

КП «Нікопольводоканал» розпочинає роботу по обмеженню водопостачання боржникам приватного сектору.
Внаслідок систематичної несплати за отримані послуги, заборгованість вказаних абонентів склала 3,31 млн.грн. Близько 400 абонентів мають заборгованість понад 1тис. грн.
КП «Нікопольводоканал» (далі КП) закликає мешканців приватних будинків не ухилятися від дотримання вимог чинного законодавства та не накопичувати заборгованість. Це гарантуватиме якість та безпечність отриманих послуг, а також дозволить уникнути труднощів, спричинених примусовим відключенням та позовами до суду, які застосовуватимуться до безвідповідальних користувачів.
Вирішити питання із заборгованістю можна шляхом укладення договору реструктуризації
КП завжди готове іти на зустріч клієнтам та шукати спільні шляхи виходу з проблемних ситуацій. Так, якщо скрутні життєві обставини призвели до виникнення заборгованості за отримані послуги з холодного водопостачання та/або водовідведення, КП пропонує споживачам не накопичувати борги далі, а укласти договір реструктуризації на найменш обтяжливих для себе умовах.
Адже підхід до кожного окремого випадку індивідуальний: КП разом з мешканцями визначає оптимальні графіки та суми щомісячних платежів для повного погашення заборгованості.
При цьому основна вимога підприємства – дотримання клієнтом погоджених строків повернення частин боргу, а також повна і своєчасна сплата поточних нарахувань.
Для оформлення договору реструктуризації до абонентського відділу КП (вул. Перспективна,180 каб.№109) потрібно надати відповідну заяву, а у разі відсутності у боржника договору на водопостачання додати копії:
- першої та другої сторінок (останнє місце реєстрації) паспорту або іншого документа, що підтверджує особу;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (або сторінки паспорта з відміткою про відмову в отриманні ідентифікаційного номеру);
- документів, що підтверджують право власності або користування житловим приміщенням (свідоцтво про приватизацію, договір купівлі-продажу, виписка з держреєстру прав власності, ордер, договір найму чи оренди та інше).
У разі неможливості надання ксерокопій, достатньо мати документи при собі: працівники КП самостійно знімуть копії та внесуть відповідну інформацію до договору реструктуризації.
Звертаємо увагу, документи мають бути діючими (актуальними) та відповідати чинному законодавству України.
Статистика свідчить, що переважна більшість боржників – люди з достатніми статками, які цілком здатні сплачувати за житлово-комунальні послуги, однак свідомо ухиляються від цього. Споживачі, які, дійсно, через певні життєві обставини не мають можливість оплатити рахунки, як правило, звертаються до КП для врегулювання питання у досудовому порядку.
Кошти, які надходять від мешканців, мають цільове направлення: вони йдуть на ремонт та підтримання у належному стані мереж, устаткування станцій, загалом на модернізацію водопровідно-каналізаційного господарства, за них КП закуповує реагенти для очистки води та стоків, паливно-мастильні матеріали, оплачує електроенергію тощо.
Відтак не оплачені мешканцями рахунки за холодну воду та водовідведення – це недоотримання КП коштів, які б могли бути спрямовані на забезпечення виробничих процесів та покращення якості послуг для нікопольців.
Довідково
У разі виникнення заборгованості за холодну воду та/або водовідведення її необхідно сплатити до 10 числа наступного місяця. Адже відповідно до ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний оплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.
Згідно із ст. 625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності у зв'язку з неможливістю виконання грошового зобов'язання.
У разі несплати боргу у встановлені строки підприємство змушене стягнути його в судовому порядку з урахуванням судового і виконавчого зборів.
Нагадуємо, з питань щодо заборгованості за послуги водопостачання Ви можете звертатися за телефонами: 3-75-83; 068-857-52-01; 095-129-63-84.

 


 

03.02.2017

До уваги абонентів, водолічильники яких підлягають періодичній повірці!

З 06.02.2017 р. представники КП «Нікопольводоканал» будуть здійснювати повірку водолічильників абонентів категорії «населення» без демонтажу – на місці експлуатації переносним повірочним обладнанням.
Графік проведення повірки:
06.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 30, 30а
07.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 32, 32а, 34
08.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 34а, 34б, 36
09.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 42
10.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 44, 44а, 44б
13.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 46
14.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 46б, 48
15.02.2017 р. – вул. Шевченка, буд. 51.
Абонентам необхідно надати доступ до водолічильника для здійснення повірки.
Для довідок звертайтесь за телефонами:
3-42-06, 
0507626305, 
0975371875.


 

02.02.2017

16388182 378500432530507 238553827072607850 n

Тариф поднимать не планируем.

В связи с тем, что на сегодняшний день всех интересует вопрос повышения цены на воду, сообщаем, что при существующих на начало текущего года ценах на материалы, реагенты, ГСМ и электричество КП «Никопольводоканал» поднимать тариф на услуги водоснабжения и водоотведения не планирует.

 


 

27.01.2017

trubka

 

До уваги абонентів нові номери телефонів відділу збуту.

Відтепер для вирішення виникаючих питань абоненти можуть телефонувати до відділу збуту КП «Нікопольводоканал» не тільки за стаціонарними телефонами, а і по мобільним номерам операторів Водафон та Київстар.
Телефони
кабінет № 306:
0507626303, 0975371835;

каб. 104:
з питань розпломбування водолічильників абонентів, виконання повірки водолічильників
0507626305, 0975371875.

 


 

26.01.2017

 

Уважаемые абоненты.

Сообщаем о том, что с целью минимизации затрат по доставке счетов населению на оплату услуг водоснабжения и водоотведения, которую выполняет «Укрпочта», с февраля 2017г. получать указанные счета будут только те абоненты, текущая задолженность которых превышает 200 грн.
Получить информацию по задолженности, а также сообщить показания водомера вы можете по телефонам:
• 3-75-83
• 3-34-00
• 068-857-52-01
• 095-129-63-84

Кроме того, напоминаем о возможности получения информации по своему лицевому счету на интернет-сайте КП «Никопольводоканал» в личном кабинете http://vodokanal.en.net.ua/


 

 

КП «Нікопольволдоканал»
- ми працюємо для вас.

Місія:
надання якісних і доступних послуг водопостачання та водовідведення споживачам міста і району. Формування культури водоспоживання і збереження басейну Каховського водосховища.

Бачення:
ми бачимо КП «Нікопольводоканал» в числі кращих підприємств України, що надають послуги водопостачання та водовідведення, як за якістю послуг що надаються, так і по відношенню до навколишнього середовища з яким водоканал взаємодіє при здійсненні своєї діяльності.

Цінності:
1. Відповідальність перед споживачем.
Вивчення очікувань та вимог споживачів, а також поліпшення взаємодії з метою підвищення якості наданих послуг.
2. Відповідальність перед персоналом.
Забезпечення безпеки умов праці, надання достатнього рівня заробітної плати, згідно тарифів, встановлених НКРЕ і законів України, а також соціальний захист.
3. Інформаційна відкритість і відповідальність перед суспільством.
Прозорість діяльності підприємства, доступ до достовірної інформації про роботу підприємства та якості води, а також активна взаємодія з засобами масової інформації і соціальними мережами.
4. Відповідальність перед майбутнім поколінням.
Дбайливе і економне використання водних і енергетичних ресурсів.


 

18.11.2016

 

Шановні жителі міста!

           КП «Нікопольводоканал» є стратегічним підприємством, яке здійснює всі необхідні заходи  для    безперебійного    забезпечення   жителів і споживачів міста централізованим
водопостачанням і водовідведенням.
           В черговий раз нагадуємо, що господарська діяльність нашого підприємства знаходиться в прямій залежності від своєчасної оплати споживачами послуг.
            За підсумками господарської діяльності КП «Нікопольводоканал», дійсно були досягнуті певні результати, що дозволило підприємству отримати економічний ефект.
            Однак, існують зобов'язання, які вимагають 100% оплати рахунків за спожиту електроенергію, податки, заробітну плату, а також експлуатаційні витрати, які є запорукою безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства. Зазначені витрати вкрай необхідні для підтримки системи водопостачання та водовідведення в працездатному стані. Компенсувати їх можна лише за рахунок надходження платежів від населення.
            З метою недопущення формування заборгованості та спонукання споживачів до своєчасної оплати, а також щоб уникнути заходів щодо примусового стягнення заборгованості, КП «Нікопольводоканал» звертається до всіх споживачів, особливо до боржників, з проханням вирішити питання по оплаті спожитих послуг, щоб і надалі належним чином виконувати свої обов'язки щодо безперебійного водопостачання міста, а також подальшої поступової, але впевненою реалізацією заходів з енергозбереження. Це дозволить підтримувати стійкий економічний ефект і зорієнтувати діяльність підприємства на розвиток водопровідно-каналізаційного господарства міста, впроваджуючи комплексні проекти з модернізації та реконструкції наших об'єктів.
             КП «Нікопольводоканал» розуміє, що на сьогоднішній день оплата житлово-комунальних послуг для більшості жителів міста становить значний відсоток від доходів сім'ї, тому рекомендуємо оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, яку наша держава запровадила внаслідок зростання тарифів на газ, електроенергію та інші послуги.
             Споживачі, які накопичили значну суму боргу, але не можуть її оплатити в повному обсязі, мають можливість оформити договір реструктуризації. Для цього необхідно звернутися на абонентну службу КП «Нікопольводоканал» в будь-який день тижня, крім суботи та неділі, понеділок- четвер з 8.00 до 16.15 годин, п’ятниця з 8.00 до 15.00

            Нагадуємо перелік адрес та час роботи абонентських ділянок КП «Нікопольводоканал»:

- м-н Північний (клуб Ровесник)– середа з 8.00 до 16.15
- м-н Металург (вул.Добролюбова,54)– четвер з 8.00 до 16.15, п'ятниця з 8.00 до 15.00
- с. Приміське – перший та третій понеділок місяця з 8.00 до 16.15
- с. Олексіївка – другий та четвертий понеділок місяця з 8.00 до 16.15
- с. Кам'янське – вівторок 8.00 до 16.15

 Телефони абонентського відділу:
•    3-75-83
•    3-34-00
•    068-857-52-01
•    095-129-63-84

ppkz

29.10.2016

 

До уваги споживачів!

 Протягом свят абонентний відділпрацює за наступнимграфіком:

 01.01.2017 - 02.01.2017 - святкові та вихіднідні;

 03.01.2017 - 05.01.2017 з 08.00 до 16.00;

 06.01.2017 - з 08.00 до 15.00;

 07.01.2017 - 09.01.2017 - святкові та вихіднідні.


 

31.10.2016

remont 

Працівниками КП «Нікопольводоканал» з 28 жовтня по 30 жовтня 2016 року були виконані роботи з підготовки роботи обладнання в осінньо-зимовий період 2016-2017 років та подальшої його експлуатації, а також дезінфекція та промивання мереж водопроводу міста.
На центральній водопровідній насосній станції були замінені два зворотних клапана діаметром 600мм на основних насосних агрегатах №2 і№3 продуктивністю 2000м3/год з напором 10 атм, що вийшли з ладу; виконано поточний ремонт насосним агрегатам D2000-100 - 1 шт. і D3200-33 - 2 шт.
Також виконано поточний ремонт двох високовольтних роз'єднувачів, виконано доливання масла в високовольтні вимикачі, виконана чистка опорних ізоляторів шин РУ-6/0,4 кВ.
Виконана санобробки кахельного покриття і лотків контактних освітлювачів №5-8 БКО. Знято мулисті відкладення з піскового завантаження КО №5-8 БКО. На водопровідних мережах проводилася робота по ремонту та ревізії запірної арматури, а також установка пожежних гідрантів.
Виконані роботи дозволять поліпшити якість води, що подається в розвідні мережі міста, а також здійснювати стабільну експлуатацію обладнання та водопровідно-насосної станції.


 

26.12.2016

 

Внимание!


В связи с проведением ремонтных работ ЧАО "Энергоресурсы", 27 декабря 2016 года с 9.00 до 14.00 будет остновлено водоснабжение микрорайона Трубник-2 и 3-го участка г. Никополя, а также с. Алексеевка.


Водоснабжение будет воcстановлено в полном объеме после окончания ремонтных работ.
Приносим извинения за временно причиненные неудобства.


 

20.10.2016

no water

 

ВНИМАНИЕ

 В связи с аварией на трубопроводе водоснабжения и проведением ремонтных работ в районе перекрестка ул.Жуковского-ул.Славгородская перекрыта подача питьевой воды в районы Жуковского, Северный и пос.Южное. Водоснабжение будет восстановлено после проведения ремонтных работ.
Приносим извинения за временно причиненные неудобства


Администрация КП «Никопольводоканал»

 


 

14.12.2016

Участились случаи 
воровства крышек люков.

В ночь с 12 на 13 декабря 2016 года было похищено 7 чугунных крышек люков на микрорайоне Трубник-2 и 16 крышек на ул. Барнаульской. По данному факту хищения было подано заявление в полицию.
Благодаря информации об оставшихся открытыми колодцах от депутатов Никопольского городского совета Шулим В.Г. и Тыхенко С.В., а также во избежание дорожных аварий и травматизма жителей, горводоканалом совместно с этими депутатами 13 декабря 2016 года 23 колодца были накрыты.

КП «Никопольводоканал» обращается к Вам, уважаемые абоненты, с просьбой сообщать в диспетчерскую службу горводоканала о выявленных открытых колодцах, а также о случаях краж крышек люков на сетях водоснабжения и водоотведения. Мы понимаем, что не все колодцы стоят на балансе горводоканала и нами обслуживаются, но благодаря вам колодцы водоканала будут накрыты. 
Звоните круглосуточно в диспетчерскую службу по телефонам:
3-25-02
3-25-04
066-384-16-34
067-203-86-04
Заранее благодарны вам за сотрудничество.


 

11.10.2016

dav 

Внимание!

В пятницу, 28 октября с 23 часов будет остановлено водоснабжение города, а также населенных пунктов Никопольского района: сел Каменское, Менжинское, Южное и Алексеевка для проведения ремонтных работ на центральной водопроводной насосной станции и сетях водопровода с последующим проведением дезинфекции на водопроводных сетях и сооружениях.
Обращаем особое внимание, что дезинфекция будет проводиться по всему городу, включая 3-й участок и Трубник-2, а также в селах Каменское, Менжинское, Южное и Алексеевка.
С 20 часов вечера 29 октября 2016 года во время проведения дезинфекции вода будет подаваться с повышенной дозой хлора. Водоснабжение будет производиться с пониженным давлением и на верхних этажах многоэтажных домов возможно отсутствие воды.

Просим жителей заблаговременно до 23 часов 28 октября 2016 года произвести запас питьевой воды для пользования на период времени с 23 часов 28 октября до 14 часов дня 30 октября 2016 года.

Для обеспечения эффективности хлорирования и во избежание засорения фильтров водомеров не рекомендуется открывать краны подачи холодной воды с 20 часов вечера 29 октября до 12 часов дня 30 октября 2016 года. С 12 часов 30 октября необходимо открыть краны, вентили и другие запорные устройства, чтобы пропустить через внутренние сети хлорную воду.

Во избежание отравлений пользоваться водой на питьевые потребности  и приготовление пищи с 20 часов вечера 29 октября до 14 часов 30 октября 2016 года
запрещается!

При открытии кранов после 14 часов дня 30 октября  необходимо сбросить остаток хлорированной воды до исчезновения хлорного запаха.
Время подвоза воды и размещение транспорта по микрорайонам будет сообщено дополнительно.
Телефоны для справок:
-    3-25-02
-    3-25-04
-    066-384-16-34
-    067-203-86-04

Приносим извинения за временно причиненные неудобства.

Информационная служба горводоканала

 


 

06.12.2016

 

 Внимание!


В связи с аварией на трубопроводе диаметром 300мм ЧАО "Энергоресурсы" прекращена подача воды на промплощадку бывшего НПТЗ. 
По этой причине 6 декабря 2016 года с 9.00. подача питьевой воды на западную часть города Никополь (3-й участок и Трубник-2), а также на село Алексеевка приостановлена.
Водоснабжение будет возобновлено в полном объеме после окончания ремонтных работ.


 

30.09.2016

 

КП «Никопольводоканал» провел комплекс работ по очистке от различных типов загрязнений и отложений 1го резервуара чистой воды (3000 куб.м) на насосной станции. 
Данная процедура направлена на повышение качества питьевой воды и обеспечение стабильного водоснабжения горожан.
С сегодняшнего дня данный резервуар запущен в эксплуатацию.